czwartek, 6 marca 2014

Skinny w bikini #brzuch

Hej, hej, hej!

Na blogu Monnie rozpoczęła się akcja zatytułowana tak, jak mój dzisiejszy post, która ma za zadanie zachęcić jak największą liczbę osób do wzięcia się w garść i rozpoczęcia pracy nad swym ciałem :) Jako, że jestem zwolenniczką reklamowania tego typu przedsięwzięć stwierdziłam, że koniecznie muszę wziąć w tym udział, a co za tym idzie przekonać samą siebie do częstszych ćwiczeń i spożywania regularnych posiłków. Będę co jakiś czas wrzucać posty z propozycjami ćwiczeń na daną partię ciała, lub podrzucać linki do filmików, w których- moim zdaniem- będzie można znaleźć coś inspirującego :)



To co, żeby nie przedłużać, dzisiaj podrzucam ćwiczenia na partię brzucha, z którą najwięcej kobiet ma problemy, czyli brzuch. Jeśli jesteś zainteresowana, zapraszam do dalszej części notki :)
źródło
Ćwiczenie #1
Połóż się na podłodze, dywanie lub macie. Następnie oprzyj nogi o ścianę, krzesło czy taboret tak, aby Twoje zgięte nogi tworzyły kąt prosty. Unoś klatkę piersiową 'do połowy', by wykonać 'niepełne' brzuski. Pamiętaj, żeby trzymać ręce splecione na karku, a wzrok wbić w sufit- w ten sposób zabezpieczysz się przed niepotrzebnym obciążeniem odcinka szyjnego. Wykonaj 10-20 powtórzeń w odpowiednim dla Ciebie tempie (byle nie za wolno!)

źródło
Ćwiczenie #2
Połóż się na brzuchu na macie lub na podłodze. Unieś swe ciało tak, by ciężar opierał się na palcach stóp i łokciach. Pamiętaj, by zachować układ ciała w linii prostej. Wytrzymaj w takiej pozycji przez 20 sekund. Mięśnie brzucha muszą być cały czas napięte.

źródło
Ćwiczenie #3
Połóż się na podłodze lub na macie. Pod dolną część odcinka lędźwiowego/górną odcinka krzyżowego (nad pośladkami) podłóż jeżyk, lub gruby koc/ręcznik złożony w kostkę. Unieś nogi do góry, a następnie, trzymając brzuch napięty wykonuj nożyce pionowe. Wykonaj 20 powtórzeń, cały czas utrzymując napięty brzuch.
źródło
Ćwiczenie #4
Leżąc na podłodze lub na macie, unoś na przemian lewą nogę z prawą ręką tak, aby stykały się ze sobą. By było łatwiej odrywaj łopatki od podłoża (unoś plecy) tak, jak tu. Wykonaj 20 powtórzeń naprzemiennie LN-PR oraz PN-LR.  
źródło
Ćwiczenie #5
Usiądź na ławce lub brzegu kanapy (najlepiej twardej). Odchyl lekko plecy i unieś kolana tak, by Twoje plecy i nogi tworzyły kąt prosty. Następnie przyciągaj kolana do klatki piersiowej i powracaj do pozycji wyjściowej w energicznym tempie jak tutaj. Cały czas napinaj mięśnie brzucha. Wykonaj 10-20 powtórzeń. 
źródło

Różne ciekawe ćwiczenia znajdziecie na krótkich filmikach na instagramie @fit_trio, autorka tego instagramu osiągnęła niesamowite efekty, z resztą spójrzcie same, jest czym się inspirować:
źródło
Zapamiętaj!
Przy każdym ćwiczeniu oddychaj powoli, rób pełne wdechy i wydechy. Z niczym się nie śpiesz- obieraj odpowiednie tempo w stosunku do wytrzymałości Twojego organizmu. Każde ćwiczenie powtórz w pięciu seriach!

I co sądzicie o moich ćwiczeniach? Coś Was zainteresowało? A może macie jakieś uwagi lub pytania? Dajcie znać koniecznie oraz poinformujcie mnie, jeśli będziecie z tych ćwiczeń korzystać- byłoby mi bardzo miło :) 
W następnej notce będą pośladki, więc szykujcie się kobietki! 


P.S. Każdy może wziąć udział w tej akcji, wystarczy, że będziecie podrzucać Monnie swoje linki do postów :) 

50 komentarzy:

  1. Nie mogę patrzeć na takie szczupłe i wyrzeźbione brzuchy, bo jestem zazdrosna :D A sama mam w planach znowu zacząć ćwiczyć - wypadałoby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zacznij z nami! Nic nie stoi na przeszkodzie :)

      Usuń
  2. Oh, czy to, co widzę jest możliwe??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, jest i to jak najbardziej! trzeba tylko ćwiczyć! :)

      Usuń
  3. no to widze,że już mnie ktoś wyprzedził... chciałam zrobić taką akcję,ale już nie ważne :D ostatnio ćwiczyłam tydzień temu, co się ze mną dzieje? :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to po prostu dołącz się do nas! :))
      ooj wiesz, ja też ostatnio robiłam przerwę, bo matura się zbliża.. ;/

      Usuń
    2. kiedy pokazesz brzusio ? :D

      Usuń
    3. dopiero przed wakacjami, bo nie chcę pokazywać brzucha z niewielkimi zmianami :)

      Usuń
  4. jakie motywatory<3 jejjj ja codziennie staram się ćwiczyć, ale nie zawsze jest czas;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo dokładnie! najgorzej jest z czasem, ale jak już jest czas, to potem brak chęci.. :/

      Usuń
  5. zabiłabym za taki brzuch :D ale z moim uwielbieniem do słodyczy i niechęcią do ćwiczeń wszelakich mogę sobie tylko pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj ja też jestem fanką słodyczy, a tabliczkę milki wciągam na raz- zatem doskonale wiem, o czym mówisz :D
      ale można się zmotywować, a słodycze zastąpić owocami :)

      Usuń
    2. tabliczka milki, to pikuś :D
      no motywuję się od kilku dni i ograniczam słodycze, ale ciężko jest :(

      Usuń
    3. też sie staram, ale jak mówisz: ciężko ;(

      Usuń
    4. o buuuuu... łączę się z Tobą w bólu :((

      Usuń
  6. dzięki kochana, świetna notka! i mi się przyda, bo moje ćwiczenia na brzuch są tragiczne... w sumie nie robię prawie nic :/ bo nie wiem jak zaczać, co robić, strasznie chaotycznie mi to wychodzi. :)
    wrzucam Cię w zakładkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to cieszę się, że komuś pomogę :)) ja też nie wiedziałam co robić z brzuchem, bo zazwyczaj słyszę 'brzuszki' i to tyle... ;/

      Usuń
    2. właśnie a mnie od zwykłych brzuszków za bardzo kręgosłup boli :(

      Usuń
    3. no to nie dobrze, może po prostu nie możesz robić takich ćwiczeń, bo obciążenie na kręgosłup jest za duże?

      Usuń
  7. Widziałam już tą akcję u Monnie także dziewczyny trzymam za was kciuki :) Podoba mi się brzuch z drugiej fotki, za bardzo umięśnionych też nie lubię, ale to kwestia gustu :)
    Ja czekam na ćwiczenia pośladków bo takie nawet lubię robić, chyba najłatwiej mi przychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie Joko :)
      wiadomo, każdemu podoba się inny styl - ja wrzuciłam tylko kilka fotek motywacyjnych :D
      a pośladki zrobię niedługo, więc bądź czujna :))

      Usuń
  8. widze nie tylko ja zabieram się za wakacyjne ciałko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja też powzięłam plany ostrych ćwiczeń w tym miesiącu. Ćwiczę na aerobiku raz w tygodniu i z płytką Chodakowskiej. :) Powodzenia w ćwiczeniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo dobrze! powodzenia Tobie również :))

      Usuń
  10. przeszłam z obserwacją pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce pracować nad swoim ciałem.. cel: płaski brzuch do wakacji.
    Nie wiem czy mi się uda, ale próbuje! :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się wreszcie zmotywować do ćwiczeń. Ostatnio złapało mnie jakieś paskudne zatrucie i zrzuciłam ponad kilogram. Jak uda mi się zrzucić jeszcze ze 2, to będę szczęśliwym czlowiekiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja ćwiczyłam 4 miesiące dzień w dzień i były efekty, teraz sobie odpuściłam bo matura i znów pogarsza się moja postawa i wygląd całej sylwetki... ;/

      Usuń
  13. powodzenia ja niestety nie mam tyle samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugie ćwiczenie - na łokciach, czy na dłoniach? (bo spojrzałam na zdjęcie i trochę mnie zmyliło) Biorę się do ćwiczeń, bo brzuszki i trochę Weidera zaczynają mnie nudzić, a do przyzwoitego brzucha mi niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, zły obrazek dobrałam. :D chodzi o to, by ciało zachować w lini prostej tak, jak na zdjęciu, ale opierać się na łokciach :)
      mnie też weider się znudził, ale mięśnie wyrobił przyzwoite (oczywiście pod tkanką tłuszczową :( )

      Usuń
  15. teraz jest straszny BUM na to wszystko , a brzuch i dupa to sa chyba priorytety wszystkich , wiec post bardzo przydatny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo trzeba się brać za siebie! :D
      cieszę się <3

      Usuń
  16. Ćwiczyłam kiedyś regularnie i mój brzuszek wyglądał ślicznie ;) a teraz zrobiłam się zbyt leniwa ale trzeba się wziąć za siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ćwiczyłaś kiedyś, więc wiesz jak wygląda regularne ćwiczenie :)

      Usuń
  17. Zdecydowanie, o takich akcjach należy wspominać jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że należy, ale chętnych mało :(

      Usuń
  18. Z ogromną przyjemnością przeczytałam ten post, szukam inspiracji, by zacząć ćwiczyć :) Przy okazji takich wpisów jest o wiele łatwiej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wiosenne rozdanie pomadki mac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bądź na bieżąco i czekaj na post o pośladkach- będzie się działo :)

      Usuń
  19. ja się do akcji nie przyłączę, ale od 2 miesięcy codziennie ćwiczę i jestem z siebie dumna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ile bym dała żeby mieć taki brzuszek :)
    Ja ćwiczę z Mel B:) Kiedyś próbowałam Chodakowską ale jak dla mnie za szybko przy niej padam a z Mel B ćwiczy mi się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że Mel nie jest tak wymagająca, a i tak skuteczna :)

      Usuń
  21. Nie no jesteś świetna :) skorzystam !

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim odwiedzającym dziękuję za każdą opinię wyrażoną na tematy poruszane na blogu :)
Nie reklamujcie się, zawsze staram się chociaż zajrzeć do komentujących :)
Pozdrawiam, Klaudia ♥