piątek, 15 listopada 2013

What Now?

" Anybody in love? Good 'cause only you really know how complicated that shit can get. If you know what I'm talking about, please tell single words, you know them. Just two words you really need to know: What now? " Ktoś zakochany? Dobrze, bo tylko ty na prawdę wiesz jak skomplikowane to gówno może być. Jeżeli wiesz o czym mówię, powiedz te dwa słowa, znasz je dobrze. Tylko dwa słowa, których potrzebujesz: Co teraz? - dow.tłum.

To są słowa Rihanny z koncertu w Gdyni. Właściwie na każdym, innym koncercie mówi coś podobnego przed wykonaniem piosenki "What now?". Dzisiaj chcę napisać o jej teledysku.

Nie jest to coś, czego bym się po niej spodziewała. Zupełnie nie pasuje do tej piosenki (bynajmniej dla mnie). Sama Riri wygląda na nim dość dziwnie. Odważyłabym się użyć nawet słowa 'opętana', chociaż wiem, jak wiele fanek Rihanny by to zabolało. No cóż.. Sama jestem jej fanką, i oglądam teledysk do piosenki, w której jest tyle o uczuciach, a ona wygląda jak ... użyję angielskiego słowa, bo nie wiem czy w którekolwiek polskie jest na tyle wystarczalne - 'whore'. No przepraszam, ugryzłam się właśnie w język, bo kocham tę barbadosskę, ale BEZ JAJ! Sznur owinięty wokół szyi, że ledwo oddycha, a na nim zawieszony czarny krzyż. Już i tak pół sukcesu, że nie był do góry nogami!

Ogólnie całość jest dość mroczna, tajemnicza. Liczyłam, że będzie więcej bieli i czystości, w końcu śpiewa o miłości (łał, nawet zrymowałam!). Zamiast tego brud, szarość i czerń. Trochę mi się skojarzyło z Paranormal Activity. Pewnie przez te telewizory, na których obraz przeskakiwał co rusz to w prawo, to w lewo.

 Może trochę odzwierciedla jej uczucia. Nie wie, co zrobić, więc wszystko jest mroczne, a jej strój pozostawia WIELE do życzenia. No, ale to tylko moja opinia. A wy, co sądzicie? :)

Oglądajcie jej teledysk i wypowiedzcie się! Do samej piosenki nie mam żadnych zastrzeżeń, doskonale wiem co Rihanna chciała przekazać. Do mnie ten przekaz dotarł, a to najważniejsze :))


18 komentarzy:

  1. mnie się wszystko w tym kawałku podoba muzyka, teledysk, słowa. Rihanna robi na prawdę kawał dobrej muzyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, jej muzyka jest niesamowita! ale tutaj mnie przeraża, mam na myśli oczywiście teledysk. ale, jak napisałam, do słów i muzyki nie mam żadnych zastrzeżeń :)

      Usuń
  2. bo ona taka trochę szalona jest :) choć też przesłania tej piosenki nie rozumiem.. ale ma styl, tego nie można jej odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo nie lubię Rihanny, szczerze mówiąc nie mogę nawet na nią patrzeć. zmieniła się, jej styl, zachowanie. muzyki słucham czasem, ale nie jestem jej fanką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tęsknię za tymi jej długimi włosami, i tą jej swobodą z pierwszych kawałków!

      Usuń
  4. uwielbiam tą pisenkę i kocham Rihanne nie wiem jak można jej nie lubić!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja muszę przyznać, że kiedyś bardziej lubiłam jej muzykę i jakby ją samą. Zmieniła się nie tylko ona, ale również jej piosenki nie są takie jak dawniej. Cóż, każdy się zmienia - niektórzy na lepsze, niektórzy na gorsze. Moim zdaniem, Riri zmieniła się na gorsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też racja.. jak wspomniałam, tęsknię za dawną barbadosską :(

      Usuń
  6. Troszkę przegięła w stronę kontrowersji, ale jej kawałki uwielbiam. Dlatego pewnie mimo wszystko będę jej słuchać, ale bez klipów ;) Mój ulubiony to nadal "Man down" i te boskie, długaśne czerwone włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAK! Jak można tego klipu nie kochać, to ja nie wiem <3 chociaż piosenka ma dziwny tekst/przesłanie, to mimo wszystko.. :*

      Usuń
  7. Lubię piosenki RiRi, ale jej teledysków nie oglądam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się podobają te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz! dla każdego co innego :D ja nie mówię że to źle, ale mi po prostu troche nie pasują :D

      Usuń

Wszystkim odwiedzającym dziękuję za każdą opinię wyrażoną na tematy poruszane na blogu :)
Nie reklamujcie się, zawsze staram się chociaż zajrzeć do komentujących :)
Pozdrawiam, Klaudia ♥